hej!

hejsan, det var ett tag sedan jag skrev, men jag har varit på vift och sen har datorn varit på vift på reparation. så kan det gå.
men nu är jag här och jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om. happ, så kan det gå, men nu vet ni att jag lever och inte har tröttnat på att blogga.

en rolig sak jag kan berätta om var en tjej från universitetet som ringde mig igår.
jag satt på bussen och halvsov lite när hon ringer upp mig.
hon skulle hjälpa mig att svara på frågor jag hade om retorikkursen jag ska gå och om universitet i stort.
det gick sådär, hälften av det vi snackade om var om saker som pubrundor t ex... haha, astrevlig tjej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pubrundor ÄR det roliga med retorikkurser ;-)

2008-08-14 @ 10:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0