lite snabbt om min panik

hum, ja mina ärade bloggläsare... jag känner mig så fuckad.
i morgon har vi vårt allra första seminarium och jag hade missuppfattat exakt hur mycket det var vi skulle läsa igenom.
och jag kan säga såhär: det är så mycket mer än jag trodde.
bara det som vi ska läsa kurskompendiet... gaaaah, som emily skulle ha sagt "it's a best!" ni fattar? skit mycket!
men, men nu ska jag med glädje läsa om "ars bene dicendi" - konsten att tala väl.

vi ses efter morgondagens korsförhör.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hej, jag funderar på att gå samma program som du på Uppsala Universitet. Hur är det? Trivs du? Du kanske inte har kommit så långt i och för sig...

Du får mig att tro lite på framtiden, hur knäppt det än låter.

Ha det bra

Rebecka

2008-11-05 @ 10:09:47
URL: http://ajajkapten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0