ni gör mig rädd!!!


Emelie skrev en sak som jag verkligen kände igen mig i.

"Vet ni vad jag är rädd för?
Vet ni vad som får mitt hjärta att rusa iväg?
Vet ni vad som får mig att stamma och bli röd i ansiktet?
Vet ni vad som gör mig orolig och livrädd?
Snygga människor."

JAG ÄR PRECIS LIKADAN!
jag blir fan blyg som en liten skolflicka när jag måste konfrontera snygga människor jag inte känner.
- panik! vad ska jag sägaaaa??? hjääälp!
jag tror det grunder sig nog i att i mitt huvud så finns det en liten inställning som säger att snygga människor har högre status (vilket är fel). och folk med högre status ser ner på en - också en inställning i skallen.

spöken under sängen? tjejbaciller? skriva på svarta tavlan inför klassen? nej mina vänner snygga människor är fanimej läskiga.



Kommentarer
Postat av: foxy madre

åh, kära soulmate :')

2008-08-19 @ 20:38:16
Postat av: Juan

Fy fan vad jag håller med dig! Dom är så sjukt jävla läskiga O__o

2008-08-19 @ 23:46:04
Postat av: fanny

jag joinar klubben, jag börjar stamma när jag pratar med snyggingar :|

2008-08-31 @ 13:33:33
URL: http://fannyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0