.

nu väntar hårdare tider.
svårare tider.

tack för att du varit en sån underbar människa. tack för att du har brytt dig om mig.
ibland fattar jag inte hur jag tänker. OM jag ens gör det. jag förstår inte hur jag kunde göra det där mot dig. förlåt mig.
jag hoppas att du får det bra i Lund.
jag kommer tänka på dig. hoppas du kommer göra det samma.

sötnos, du är underbar, bättre än bäst. du förtjänar det bästa.


här tar mitt innersta personliga drabbel slut. från och med nu kommer jag inte exponera mig totalt längre.

Kommentarer
Postat av: fanny

you're damn right it does. nu ska jag logga in på fejjan! skolan har börjat, hur känns det? och om du har tid så tycker jag vi leker en dag :)

2008-08-30 @ 00:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0