favorit i repris

här kommer ett av mina gamla dagboksinlägg igen.
haha, shit vad jag skrattar åt detta idag!



jag är så pinsam
den 16/11 2006 klockan 17:27

Idag är jag sjuk så in i helvete.
Förkyld med blixtrande huvudverk om du vill veta.

Fy fasen.

Igår hos syv skämde jag ut mig totalt.
Vet ni det där höga bordet? Där står jag och carro och väntar för det var rätt så mycket folk före oss i kön.
Där står man  macho som man är och lutar sig bakåt vid kanten av bordet.
Då får jag för mig att backa lite. Men när jag gör det ramlar jag på någonting som ligger i vägen.
Jag faller hejdlöst bakåt samtidigt som jag tjuter ut: ojsan hoppsan!
Sen ligger jag där på världens största soppåse som jag snubblat på.
I fallet rev jag dessutom ner massa kataloger över mig som låg på bordet.
FAN.
Jag tittar upp och ser ungefär sex ansikten som råglor på mig, och undrar vad idioten håller på med (+ carro som viker sig av skratt).
Jag känner hur blodet forsar upp i ansiktet och
jag börjar säga: förlåt, förlåt!

Varför råkar jag ALLTID ut för såna här grejer?


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahhaahahahhaha klockrent. jag skrattar högt

2008-10-01 @ 16:17:38
URL: http://hejhippie.blogg.se/
Postat av: C.

JAAA juste! hahaha fan va ja garvade! oh, de va tider det, å va fan gorde vi där egentligen?!

2008-10-01 @ 18:00:37
URL: http://oliine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0