min idol


MIN farmor

igår så var det opponering på varandras texter. det gick bra för mig! jag väckte mest ethos! yey! kanske inte den bästa texten, men fortfarande mest ethos och det var ju ändå uppgiften.
under slutet av opponeringen började jag få migrän. FUCK. jag trodde jag skulle dö. jag var yr, mådde illa och mitt huvud kändes som det skulle explodera.
därför tog jag min flykt till farmor. min farmor är fan bäst. så fort jag kommer innanför dörren så börjar hon pyssla om mig, hon har gjort god mat och hon är bara snäll mot mig.
sen så bjöd hon mig på riktiga värktabletter, inte något fjuttigt som Alvedon eller Ipren.
idag vaktade jag upp så gott som återställd, det är alltså bevisat att en farmor är det bästa boten mot migrän allt.
sen gjorde hon massa roliga saker som att berätta om sin vilda ungdom och sen tittade vi på lite kontrakt från 1851 då min farfars farfar slavade för nån godsherre, riktigt intressant.

nu sitter jag hemma och har ångest, jag har så mycket att göra. jag ska skriva en debattartikel tills på onsdag och så måste jag börja plugga inför tentan den 21 okt!


Kommentarer
Postat av: Tallbergerskan

Jag kommer ihåg när vi var hemma hos dig och hon gjorde korv med bröd åt oss. Visst var det farmor?

2008-10-09 @ 23:36:50
Postat av: Johan

nej det var mormor, hon luktar kattkiss. farmor är bättre.

2008-10-09 @ 23:43:10
URL: http://johanafnartuna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0