mitt nya jag, mitt nya liv!

hej och hå vänner!
jag har valt att starta ett helt nytt sundare liv!
jag ska lämna chipspåsarna bakom mig och se till så jag lever ett längre liv utan åderförkalkningar och dylikt!
ojojoj vad nöjd och glad jag känner mig!
alltför länge har jag suttit och nästintill tröstätit vid datorn tills klockan blivit sent på kvällen, men nu är det slut på allt sånt!
nu kommer johan eriksson att vara sund och sova mer!
idag började jag simma på centralbadet och oj vad det märktes vilken dålig kondis jag hade! jag har verkligen gått ner mig när jag har gått upp i vikt!


nu ska vi bara se hur länge denna hurtiga motivation håller i sig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0