nähä.

nu är jag tillbaka från üppsälä och jag fick inte ens något fika.
jag mötte upp carro vid vaksala torg eftersom hon inte hittar från stationen därifrån... okej? carro har noll lokalsinne?

när vi tagit oss upp till uplands är dörren låst. jaha? vi går lite fram och tillbaka och väntar på att nått ska hända. att nån kanske ska öppna dörren?
sen efter väntande och promenerande upp och ner för gatan så kommer det ju ut en människa ur dörren! carro säger hej till den främmande människan och jag fångar dörren. YES! inne till sist... va fan? det är ju ingen här? vi smög ut.

jag vill verkligen ha fika. nu måste jag fixa det själv! vilket jävla I-land vi bor i alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0