off to üppsälä

hejsan hoppsan.
efter att ha haft panikångest över min uppgift som skall lämnas in på onsdag så bytte jag idag ämne och jag tror faktiskt att det kommer bli bra, bättre, bäst. i alla fall i jämförelse med mitt tidigare ämne.
jag kommer dock få sitta uppe sent som fan och plugga sönder imorgon. jag lovar att jag kommer sitta och pula med den tills det är en minut kvar till inlämning. men, men...

nu sitter jag med tandborsten i munnen medan jag skriver, jag ska iväg till uppsala (eller üppsälä, beror på hur man uttalar det). jag och carro ska till vår kära hemnation upland för att vara med på öppnandet av en ny teatergrupp. ska se om vi går det eller inte. det bjuds på fika i alla fall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0