små ord.

jag har ju som bekant mig gamla skitmobil. det sämsta med den är att man inte får plats med så värst många sms. man har ju gått och rensat och tagit bort och tagit bort, men sen så har det ju slutat med att jag har massor med sms som jag sparat för att de är roliga, fina eller bara viktiga.
nu måste jag verkligen göra plats  så jag lägger upp några av dem här för allmänheten att skåda.
notera att eftersom detta är min gamla mobil så finnas det redan innan sparade sms så verkligen är... tja ni märker själva.


"Wha! skrubben kandidaten ska med 625an! vart är du, vi ska ju peka och skratta!"

"Okej, sentimental dax! Johan, du är en av mina absoluta favoriter! Å jag tänker se till att hålla kontakten även efter studenten! så du blir faktiskt inte av med mig! tänkte bara så du vet! ;)"

"Baby! jag som kände mig så jobbig med mina 103 frågor! jag tycker du är underbar no matter what! :*"

"ÅH VAD DU ÄR UNDERBAR! Johan du e så jävla söt. Vi älskar dig också. Fast nu vill vi inte låta som sånna som säger det till vem som helst, men du är fan Lovely. Hälsa din mormor och ta hand om dig, men sup på! FÖR DU HAR TAGIT STUDENTEN, FY FAN VAD DU ÄR BRA!

"Var glad att du inte kom! Jag har stått och torkat andras spyor och städat ett bra tag nu!"

"Nu har jag läst det du skrev på bloggen några gånger. Du ska veta att det betyder jättemycket. hoppas du sover sött. puss."

"MÄÄH DET ÄR JU KNARK ANNA!"

" Jävla ungar. nu har dom sex. jag sover i rummet under. det är jätte jobbigt."

"I am going to get my ass kicked when I go back to Canada!!! as funny as hell your comment was, oh my god she is going to hate me!"

"Johan! din snygge fan! Jag vill dansa me dig! Mobergs på fredag? puss."

sända sms

"Jag är lycklig! Snacka om pirr i magen!"

"Jag hatar elin så jävla mkt! Det är fullt på bussen, jag flyttar mina böcker som ligger på sätet, hon ser att jag gör det och ändå så går hon fram och tillbaka 2 GÅNGER BARA FÖR ATT HON INTE VILL SITTA VID MIG!"

"Caroline palm! Mitt liv har börjat med katastrof! Jag fick fel tid! de har seminarium nu!"

"Hekveteshjävlakukskit! Jag har försovit mig! Säg till göran att jag är på väg är du snäll!

"mitt liv är exemplariskt. jag tittar på åsa nisse och snart är det hem till gården."

"Mjau. Min buss körde precis förbi en falcon lastbil. jag blev sugen på öl och just då kände jag mig väldigt manlig. yeah."

"Förlåt. Jag ska aldrig mer dricka."

"Mahaha Vad gjorde du i natt egentligen? Tur att jag känner för glad 90-tals musik idag, jag har fan guldläge! Jag bara sitter och väntar på att han ska sätta på musiken!"

"Idag, ungefär vid den här tiden är det en månad sedan vi träffades



Kommentarer
Postat av: jennifer

HAHHAHHAAAAHAHAHA

2008-10-09 @ 23:02:48
URL: http://jennifermcarlsson.blogg.se/
Postat av: sandra

hmmm ja tycker mig känna igen ett visst sms...

förlåt ja ska aldrig mer dricka haha

2008-10-10 @ 10:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0