Dags för rutin igen


Imorgon ska följande ske:

  • Börja skolan igen. Gaaaaaaaah. Skulle behöva längre lov, i alla fall fram till februari, det är väl inte för mycket begärt?

  • Lämna kläder till myrorna. Jojomänsan! Johan har rensat under lovet, all musik på datorn har jag gått igenom, det tog typ en hel dag, men när jag ändå var igång så satte jag också igång med att rensa kläder. Så nu kommer jag att se folk gå omkring i mina kläder. Fan vad glad jag blir.

  • Sen ska jag vara modig. Jag låter Carro klippa mig! Jag hoppas hon kan det där med saxen! Jag är lite orolig, men blir det dåligt så kan jag ju alltid använda det emot henne. Vi får se hur det blir.


Kommentarer
Postat av: Janie

NO ! Kan du inte skänka någon annanstans? Myrorna är blodsugare!

2009-01-11 @ 22:10:29
URL: http://janienystrom.blogg.se/
Postat av: Johan

hur menar du nu?

2009-01-11 @ 23:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0