Ge mig min drog

Det känns som ett dött lopp.

När jag vaknade imorse var det tänkt att jag skulle få massor av viktiga saker gjorda tills imorgon, bland annat förbereda mig till opponeringen som är om 11 timmar, men jag hann inte mer än att äta frukost, och då slog migränen till. Snabbt och ordentligt slog det till och jag har fått springa till toan och suttit på knä och fått häva mig över ringen flera gånger. Annars har jag legat i sängen med fördragna gardiner. Kul dag, den 13 januari.


Men så länge det finns liv finns det hopp. Fast jag känner att det här suger livet ur mig. Kanske våren kan skynda sig lite för min skull? Det vore ju verkligen bra, helt underbart faktiskt. Ironiskt nog så är det på våren som migrän brukar slå till hur spontant som helst för min del på grund av solen. Men jag kan ta det. jag klarar det, ge mig bara sol och värme. Vårkänslor. Gud var jag saknar våren, jag är som besatt. Anna-Kå sa att värme får oss att må bättre. Håller man i en varm kopp så blir man på bättre humör jämfört med om man hade hållit i en kall. Jag tror på det. jag vet att det är sant. Det vet du med.


Det skulle vara skönt att höra från dig just nu. Det vore det. Själv vågar jag inte längre för tiden har gjort mig feg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0