nästan så jag gråter

Nu är det 2009 och jag tror faktiskt att det här året kommer bli något extra, 2008 var liksom en uppvärmning. 2009 SKA bli galet bra och därmed basta!

Nyår var kul! Kändes som esteterna var i majoritet, men jag överlevde. Och HA! det blev tamejfan ingen upprepning av 2006/2007, vilket känns bra, bättre, bäst! Lite skumpa och annan dricka, välkomnar L till hemliga klubben, uppmuntrar till sex och skickar felstavade sms... det var nyårsafton. Johan är nöjd.

Annars kan jag berätta att vi bor i en krigszon för tillfället. Min syster ska flytta till Strasbourg snart och ska plugga där tills i maj. Kul för henne, men grejen är att hon har bestämt at dumpa sina grejer här medan hon hyr ut sin lägenhet i andra hand.
Härom dagen började invasionen. BOOOM! jag kikar ner i hallen och det är syster som anlänt med det första grejerna. smällen var ljudet av hon som släpper ner en trunk fylld med endast skor. nu snackar vi om världens största trunk. Jag kunde se på mamma att hon nästan höll på att börja lipa. Så många skor har jag inte ens jag hunnit köpa under hela mitt liv tänkte hon, det såg jag på henne. Så, vart jag än vänder blicken här hemma så ser jag väskor, kassar, eller bara små högar av kläder här och var. Syrran är hemma igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0