UJ!

Nej, jag orkar inte skriva om helgens coolheter jag varit med om. Just nu är jag hemma hos Carro i Flogsta (Uppsala).
Trots att det är lite av ett getto så är det mys. klockan 22 så öppnade grannarna fönstret och gjorde det sedvanliga flogstavrålet som sig bör vid tioslaget och nedanför oss (är sju våningar upp) så har ett gäng fransoser åkt stjärtlapp och utropat "uj! uj! uj!" av ren glädje. De var galet söta.

Nu ska vi kolla på filmen easy rider. både jag och Carro tror att den med allra största sannolikhet är dålig. Därför ska vi kolla på den.

Natti på alla gays, läsare, hamstrar och framförallt de söta fransoserna som gör snöänglar just nu. Dod bless those sissies. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0