Bloggvansinne

Idag övningskörde jag igen och jag är fortfarande bäst i världen på att backa.·jag prövade att byta bil och pappas volvo fick med rädsla bli styrd av mig, men vet ni vad? Det gick så otrooooligt mycket lättare att köra med den än min pissiga renault.
Franskt eller svenskt? Svenskt i say!

Nu sitter jag och pular med min uppsatts i retoriks analys, den liksom skär... måste sitta och pula med den ett bra tag till.
Men, men... vi får se hur det ter sig, in i tid kommer den i alla fall och jag är världens mest självkritiska människa så den är kanske inte så pjåkig.

Älskar inte vi alla den lilla goggelrutan uppe i högra hörnet? alltid tillgänglig och så, likt en vis man sittandes på en liten lila pall vid min sida är det bara att ge lite nyckelord så kommer han med svar.
I alla fall, dagens grej med gogglerutan är att sökorden är ju kvar tills man söker på något nytt (förutsett att man inte stänger ner rutan). Jag hade sökt på snövit och sanningens vansinne. Sedan skulle jag söka på lasse lindhs blogg.
Jag trodde att texten från förra sökningen var borta med jag råkade visst bara ta bort ett ord.
den nya sökningen blev: Snövit och Lasse Lindhs bloggvansinne.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0