dålig dag

vuxna jävla människor! att ni orkar resonera som ni gör! TROR NI JAG ÄR ALLSMÄKTIG OCH KAN ALLT?
va hur sura ni vill, jag kunde verkligen inte bry mig mindre.

sen, som om dat inte kunde bli värre var jag hos tandläkaren idag. har inte borrat förr så det var väl lite läskigt, konstigt med behövningssprutan. kändes som om den gick genom hela skallen. typ.
annars gick det bra, klart blev det på 20 min och när han lagt på plast på hålet och var klart fick jag hitta i spegeln och det såg ut som det aldrig varit något hål. fan vad bra! sen var det kul att det kändes som om halva käften och tungan svullnat up till dubbla storleken. hoho.

men, varför ska morsan vara så jävla tjatig?


jag orkar inte..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Flytta hemifrån?

2008-07-10 @ 09:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0