olyckan är framme igen.

jag är en magnet för olycka!
kommer ni ihåg trucken? maaaah nu har det hänt igen.
fast nu med en halt ny cart från japan airlines. vi skulle skicka tillbaka material till dem i deras carts. så jag fyllde mindre kartonger mer bestick. på dessa låder skulle jag skriva vad de innehöll.
nu kommer olyckan.
en annan man kommer och kör på en av dessa cart från japan airliens.
han är pissförbannad och drar in den till oss och skäller på oss för den var "felparkerad"  när han drar fram den så är luckan helt sönder och hela grejen är typ böjd. där luckan en gång satt tittar nu en av mina kartonger ut. "spoons" står det med stora bokstäver.  jag tänkte att jag skulle skoja med japanerna och hade gjort de två o:na till ögon och mun och allt till. Pinsamt. Det bara skriker om hela situationen att det är jag.
"men hur kan ni ställa saker bara sådär???" börjar han gapa. jag glider typ iväg därifrån ungefär när de säger att de där nya är värda ungefär 10-15 tusen.
MEN JAG HAR TUR I OTUREN! han såg ju inte vart han körde, då kan han ju inte skylla på att den var felparkerad!
puh! jag får behålla min månadslön för mig själv!


men hur orkar jag gå upp 05,15 på morgonen för att ha kopiöst tråkigt? förutom för att ro ihop lite kosing vet jag faktiskt inte.

det stämmer inte alls med min dygnsrytm att gå upp sådär tidigt så när jag kommer hem orkar jag inte gör något, jag känner mig så asocial man kan bli.

den nya rutin där jag inte kan göra så mycket annat än att jobba fysiskt gör att min hjärna är satt i viloläge. det jag gör, det gör jag bara på auto liksom, utan att tänka, och jag känner hur jag blir dummare och dummare. minus 1 hjärncell om dagen! MINST! jag tappar både ord och talförmågan. maaah. jag måste orka. bara denna vecka och nästa sen är jag klar.




igår såg jag rambo. jag antar att det finns flera ramofilmer antar jag, men det var väl den senaste.
fy fan va rå den var! gaaah! jag brukar inte se såna filmer, och att gå från det och se på en film där en militärjunta slaktar en hel by är lite stor.
äcklig som fan! ...den måste jag se igen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0