fy fan för henne!!!

ja.
skit.
idag var jag och klippte mig.
johan innan klippning = långhårig, men det funkade någorlunda, kanske lite hippielook.
johan efter klippning  = sprethårig svamp med ojämnt långa polisonger.
kukskitpiss.

hon som klippte ville jag ju bara hoppa på tills hon mosades till... mos.
hennes fingrar stank cigarett. hon skrubbade min hårbotten när hon tvättade mitt hår. jag fick schampo i ögonen.
hon gick på toa två gånger. det gjorde ont när hon kammade. hon fattade inte hur jag ville ha det. hon drog inte åt den där grejen runt halsen så det ramlade in massor med hår innan för tröjan, fan vad det kilade!
- är det bra så?
- nä klipp lite till längs sidorna och där bak.
senare:
är det bra nu?
- nej, lite mer längs sidorna och där bak. tunna ut mer också!
senare:
- nuuu... är det bra nu?
-  ja. det blir bra, sa jag. egentligen menade jag; ja för fan, det blir ju bara värre och värre ju mer du klipper ditt jävla troll. för hon såg ut som ett troll.



sen träffade jag Linda på IKEA! det var värst! hon handlade lite grejer till hennes nya lya i Luleå där hon ska plugga till civilingenjör. själv köpte jag och mamma en rullgardin, batterier och en toalettsits som visade sig ha fel passform märkte vi nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

stackare! men håret växer ut igen ^^

och nästa gång kanske du väljer en bra frisör ;-)

2008-07-15 @ 08:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0