grattis mamma, nästan 50!

i morgon fyller min mamma kärring, dvs hon fyller 50 år!
GRATTIS!
idag var det lite för-mys vi var inne i uppsala och hela familjen gick på bio, vilket aldrig har hänt för...
vi såg Mamma Mia, men eftersom musikaler inte riktigt är min typ av film så var jag ju inte helt till mig efter den (som kvinnan som satt snett bakom mig...), men mamma den gammla ABBAnörden gillade den, och det var väl det som det hela gick ut på.
sen käkade vi på san torini nere vid östra ågatan och åt jättegod mat.

det var jävligt hett idag, man borde ha badat eftersom det var väl 2 år sen sist utomhus tänkte jag hela tiden, men vi gör aldrig saker med familjen så det var väl värt det endå.

min syster hade med sin nya kille också, som vi inte träffat innan, haha, det första jag fick veta var att han hette gustaf sen att han kom från norrtälje och var lång. hum, tänkte jag medan jag fick en flashback från i vintras/våras när gustaf från gammla klassen såg en bild på syrran och sa något i stil med att han inte skulle tacka nej, läskigt tänkte jag, "det kan ju inte vara han".
sen så hörde jag via mamma att han kände igen mig precis innan vi träffades. men hjälp, det är han! anna har tagit lamkött!
sen så såg jag honom! och det... var INTE gustaf från gammla klassen.  jag och han hade tydligen åkt samma buss igår, och det var bara så... ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0