trasig truck = mitt fel?

igår innan jag skulle gå från jobbet hade jag sönder trucken.
fatta!
eller, det var väl inte mitt fel, jag vred en kvarts varv på ratten sen gick en sprint sönder någonstans. nu gick det att snurra på ratten utan att den svängde något.
fan fan fan.
alla jag berättat för säger att det inte var mitt fel eftersom den bara gick sönder sådär. men saken är ju den att klart som fan att den ska gå sönder när JAG kör den och inte när de som är fast anställda kör den. nej, nej, klart det är sommarjobbarens fel, så kommer det låta.
jag har ångest för att komma tillbaka till jobbet imorgon, jag var ju själv när det hände, så jag kunde inget annat göra än att skriva en patetisk lapp på skrivbordet. och gå
MAH.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0