Maria makes a move... ON ME!

jo, det är sant.

detta sades när mamma stod bara några meter ifrån oss.

(jag kommer med grejer till henne igen, som vanligt)
M - åhhhh! tack gullegris! jag älskar dig!
sen blinkar hon sådär övertydligt, vilket såg värt gulligt ut med tanke på hennes sminkning som såg lite dragshowaktig ut. 
J- hehe tack?
M- hur kom du hit idag då? bussarna går ju inte.
"jag åkte med mamma" sa jag och pekade lite på henne. mamma tittar upp och ler. maria säger " nämen är det din mamma? då kanske jag ska fråga henne om lov om vi dejtar?"


herre jösses


Kommentarer
Postat av: Janie

Hahahaha :P

2008-07-03 @ 09:13:28
URL: http://janienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0