och jag skrek: NEEEJ och FAN FAN FAN!

idag mina vänner, gick min vitryska vas sönder.
det var ett jävla korsdrag som fick rullgardinen att knuffa ner den. jag slängde halva mig ut ur fönstret och försökte fånga den. men för sent, jag såg den falla från andra våningen och ner i vår altan. fan.
den enda person i sverige som jag vet har ett ex är pernilla.
pernilla, om det blir inbrott och vasen är borta... så var det inte jag... faktiskt.


nu är jag bitter som fan. min enda souvenir jag köpt själv är i TUSEN BITAR!
fuck.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Nej, men vad sorgligt johan. :( den som är så galet fin.

2008-07-20 @ 13:25:55
Postat av: Anonym

NEEEEEEEEEJ!

jag som inte köpte nån är bitter, å då fattar ja att du mååste va sjuuukt bitter.

2008-07-21 @ 18:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0