klassfest!

igår var det klassträff! yey! askul att träffa er jag gått i skolan med från lekis till sexan, det var ett tag sen sist!
en klassfest á la närtuna är att rekommendera.

jag, janie, jesper, sandra, tove, linda louise, saga och annelie var närvarande. -ah och findus också, lindas hund.


*hjärta*

vi hade det mysigt som man bara kan ha det i sweet närtuna. vi satt och skrattade, grillade, kickade boll med bar överkropp sent på natten, snackade om gamla minnen med mera.
jesper skötte grillen, det slutade med att vi använde de första korvarna som grillkol till de senare.

"...mmm. hon hade inte förändrats så mkt.
-AH! det var roligt att hon kom men det var roligare när hon gick!"





bilden ingen var beredd på





förlåt janie, men det är ju årets bild.


jag och janie gick hem tillsammans, på vägen hem mötte vi två katter som följde efter oss och två älgar.
hon gjorde en krans av blommor och jag passade i den. en trehjuling hittade vi också.
otroligt vad roligt man kan ha med enkla medel.






innan de sista 20 metrarna till mitt vägskäl, och janie och jag skiljs åt kände jag mig otroligt trött.
därför red jag på hennes rygg samtidigt som jag försökte borsta hennes tänder, jag kommer inte ihåg vart fan tandborsten kom ifrån, men kul var det iaf. tänk dig mig på janies rygg, håller hennes tandborste i munnen samtidigt som hon står hukad av skratt.




det här var kul.
det gör vi om.
god natt och sov gott.

Kommentarer
Postat av: Louise

Åh igen igen igen igen!! Vi gört igen!

2008-06-29 @ 00:02:44
Postat av: Anonym

kulkulkul! :)

2008-06-30 @ 12:52:46
URL: http://sattavtryck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0