Dagens grej!

Jag har noterat är jag är lite mysko eftersom jag har dragit på mig en hel del Internetvänner under årens lopp.

Ännu mer mysko är att jag har gett ut numret till vissa dem som blivit sms-kompisar. En av dessa är Nanna från jävla Gävle.

Av ren händelse messade vi idag och hon sa att hon åkte upptåget. Det hela lede till att jag som ändå var på väg ner till stationen sprang för att möta upp hennes tåg. Och just då ser jag det rulla in nere på stationen. Jag springer och plöjer mig igen allt folk samtidigt som Nanna hojtar "JAG SER DIG! JAG SER DIG!" i telefonen.  Jag springer i en total motström av folk som gått av Nannas tåg. Krockar in i folk och ser hur tåget gör sig redo för avfärd. Men så ser jag henne där i tågvagnen! "Shit där är du ju!" på skämt så hade vi våra händer mot vandra med tågfönstret emellan och så höll jag den där ett tag och sprang med tåget medan det började rulla iväg.

Men måste ha sett jätte vackert ut. Damen som satt bredvid Nanna blev lycklig av våran falska kärlek.



Kommentarer
Postat av: Åsa

Aaaaw Johan, you melt my heart!

2008-11-18 @ 01:32:48
Postat av: Nanna

Vi är så jävla romantiska! Haha.:) Men det var sött av dig att springa!^^ Haha, tanten måste ju hört "Jag ser dig!" haha.:)

Soft att du länkar till bocken och inte till mig!:P

2008-11-18 @ 14:41:00
URL: http://nannaafhemlingby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0