!!!

Folket! Vänner! Stalkers!
Varför skriver jag mitt i natten? JO FÖR ATT JAG NYSS SOMNADE... Ehum. Ni förstår, jag slumrade just till och jag drömde en underbar dröm och fick mig en vision. Precis som när muminpappan drömde om en fyr på havet har jag nu spått mitt drömyrke!
Jag ska bli klätterväggsinstruktör! Jag har alltid älskat klätterväggar och att ta mig upp för dem. Jag och Janie ska iväg och klättra någon dag och om jag fortfarande är lika bra (bäst) på att klättra så ska jag nog fortsätta med det.


Detta tack vare stupfulla Åsa som väckte mig med msn! Tusen Tack Åsa! 

Kommentarer
Postat av: Åsa

jA är glad!

2008-11-28 @ 01:51:04
Postat av: Åsa

du mkommer v ara bstä sm klääteinstukröt!

2008-11-28 @ 02:00:03
Postat av: Janie

Hahahahahaha...sjyssta kommentarer.



Och JA, vi måste nog bestämma en dag nu så det blir av!

2008-11-28 @ 11:48:19
URL: http://janienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0