jag fortsätter vara mest pinsam

ok för det första:
jag halkar mitt på gatan i uppsala. massor med folk på stan och jag hojtar till och drullar på rumpan.
kul.
för det andra:
jag ringer upp folk på bussen, ingen av dem svarar. efter ett tag ringer det. jag var helt säker på att det var en kompis. jag hör "schallå" jag tror att det när någon som driver med mig och svarar med ett hej. personen i andra sidan av luren säger hej tillbaka och av någon anledning säger jag hej igen. efter mitt andra hej så hörs det "schallå" igen. eftersom jag är säker på att det är någon som driver med mig frågar jag bara rakt ut: hur är det? vad har du gjort idag?
"VEM ÄR DU?" får jag till svar. ungefär nu går det upp för mig att det inte är någon jag känner och svarar med samma sak och då slängde hon på luren.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha det är underhållande iallafall

2008-11-03 @ 23:28:11
URL: http://hejhippie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0