lägesrapport

Mjau.

Jag är rätt så seg. Ja.
Inatt sov jag 11 timmar. Natten innan sov jag 4. Natten innan den 0 timmar. Det var mäktigt skönt att få sova ut... Sova bort sig.

Jaaaaa... hum.

Annars kan jag ju berätta hur förbannad jag är på snön - eller nej, inte snön, snarare på bussarna.
I måndags så var alla inställda. Skönt egentligen, men jag skulle ju behöva hålla mitt tal. Och igår så körde min buss in i en snövall och där satt jag fast i två jävla timmar. Jag kunde inte fatta hur folk liksom satt och mysade i bussen. har de inga jobb/plugg att stressa till? Var jag den ända som hade viktigare saker för mig? Vad fan hände med resegarantin?
Jag kom i alla fall till mitt seminarium... två timmar och en kvart för sen.
Jag kände mig lagom utstirrad.
fuackaduck.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0