Lägesrapport


Jag blir fan aldrig klar med min jäfla essä. Skit. Helvete. Bajs.

Jag kan ju lika gärna häcka här ett tag eftersom jag inte får något annat gjort.

Hur ter det sig i Johan-land kanske ni undrar? Tja, det knallar och går skulle jag väl säga. Jag känner mig jätte taggad för att plugga, producera och göra saker just nu... fast inte just min dumma essä. Jag kräks. Vet ni vad? Till nästa onsdag har vi opponering på varandras essäer. Maaaaah! Jag kommer faktiskt att få kommentarer på hur pass dålig den är! Hjälp.

Annars kan jag tala om för er att mina planer på att flytta hemifrån och skaffa eget växer mer och mer. Jag har ju bott hemma och pendlat för att det är bekvämt och för att spara pengar. Men frågan är: hur mycket skulle inte bekvämligheten öka om jag slapp min tjatmorsa. Sura gnälltant! Jag tycker om min mamma, det gör jag faktiskt, men hon tycker inte om mig. Eller, jo det gör hon väl men hon vill att jag ska skaffa körkort och flytta hemifrån och helst ska det vara fixat i morgon.

1 Jag har inte orkat palla mig till körskolan, det kanske är lite tecken på lathet, men varför ska jag ta körkort om jag inte finner något intresse i det just nu?

2 vi hann ju fixa ett övningskörningstillstånd (gah. vilket långt ord!) innan det bestämdes att föräldrarna var tvungna att gå en sån där kurs först (och det vill de verkligen inte göra) så vi kan ju fortfarande övningsköra ute på vägarna och så, ÄNDÅ så nekas jag få övningsköra! Mamma brukar säga saker som: "jag orkar inte nu, jag vill bara fort hem", "nej, du får inte köra med min bil, övningskör med pappa istället."... ändå är det hon som säger att jag kommer bli som en handikappad karl bara för att jag inte har något körkort.

Kort sagt; ni förstår varför jag vill flytta?


Nej, hörreni nu måste jag banne mig ordbajsa lite till i min essäääääääää.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0