Läs ej detta



Ha! Det trodde in aldrig va? Men igår hade jag faktiskt en bloggfri dag. Sug på den ni!
Jag är nästan inte beroende.
Ärligt talat tycker jag nog lite synd om er som inte har fått läsa om mitt O så intressanta liv... host... nej, men seriöst skaffa er ett eget liv istället för att läsa om mitt.
Anyhow.
Lördagen var übertrevlig vi hamnade av ren slump precis vid scenen som vanligt och jag headbangade som vanligt. De spelade med ren livsglädje och jag har nog aldrig varit på en spelning där publiken klappat händerna så mycket på olika sätt och ihärdigt . UNDERBART.

En grej som var lite roligt var att vi nästan fick oss med trummisen i those dancing days på efterfest, hon var hur gullig som helst.


Dagen efter började med migrän och jag kräktes i en plastpåse från systemebolaget. Jag lever ett o så glammigt liv. Ni måste vara avundsjuka. Ehum.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0