NU KOMMER DEN!

julen.
julen, mina vänner har börjat smyga sig in i tillvaron.
vi kan se hur julpyntet börjar komma fram redan nu på vissa ställen och idag köpte min föräldrar en maskerad julskinka som gick under namnet "helgskinka".
ondsinta, luriga jävla julskinka.

- hur kan ni gå på det här?
- men hur många gånger ska jag behöva säga det här? det är en heeelgskinka! inte juuulskinka!

lurendrejerier säger jag, men kanske det är lika bra att gå med på hela den kommersiella baktanken och stressa redan nu så man får klapparna klara i tid.

gud jul.



Kommentarer
Postat av: Janie

Uschja, såg ett helt julklappsbord förra veckan.... på gränby c tror jag, kommer inte riktigt ihåg. Och nu har jag kommenterat dina 15 senaste inlägg :P.

2008-11-02 @ 00:27:11
URL: http://janienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0