storm

Hjälp.

Jag känner mig rätt så tom på ord, men det var snöstorm inatt ifall ni inte visste det.

Jag hade tur som kom hem igår, 18-bussen från världens bästa Carro var den sista bussturen innan bussarna ställdes in pga. av snön.

Louise ringde runt sju och sa "ehum, hej... jag sitter fast, kan din pappa komma och dra upp mig?" när jag frågade far så låg han i sängen och sa att han skulle det, sen vände han huvudet mot tven igen. Jo, han åkte och drog upp henne efter tre minuters tittande på nyheterna om snöstormen.


Det gick knappt att sova inatt. Bara för att det blåste så mycket såklart.

Och det har runnit ur näsan och ögonen som ett niagarafallfall - bara för jag är så jävla förkyld.


Likt fan kan jag inte sluta tänka på att du försvann ut i stormen. Och nu är alla spår borta under drivor av snö.

Jag hoppas alltid på för mycket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0