Vänner. Ge mig fler av dem.

Janie - häj schnygging... jag tittar i din bdb... du är rätt så kul ibland.... oftast... men få inte hybris
Johan - haha schyggning kan du vara själv
J
anie - nejmen ärligt, jag tänkte på dig, du är kul att vara med, för du är en sån person som är rolig och som lockar fram sidor i en själv som man tycker om. Hurfan lyckas du? Jag vill vara sån

Johan - men OJ vart kom det där ifrån? vad glad jag blir!

Janie - Jag vet inte. Jag är väl sentimental och nostalgisk bara. Dagens goda gärning *check

Janie vi har känt varandra för länge och ännu längre ska det bli. Vi ska aldrig bli av med varandra.



Kommentarer
Postat av: Janie

Om du inte går och dör eller så.... för så långt kommer jag inte förfölja dig :P. Nedå, men det känns bra att ha kvar gamla vänner som har varit med ett tag och ser förändringar som händer.

2008-12-01 @ 02:03:10
URL: http://janienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0