det har ni inte tänkt på va?

hej.
ja...hum.
jag funderade på att skriva något breathtaking som bara skulle få er att tappa hakorna och blir helt till er. det skulle vara helt jävla extraordinärt, eller hur? men jag vette fan vad jag skulle skriva då.
eller jo. kanske.
men, men istället ska jag sitta och ordbajsa. ordbajsa så in i helvete.

det har ploppat upp en fråga i mitt huvud då och då.
världens fånigaste. "hur många maskar finns det i världen?"
vadå? det är väl inget konstigt med att jag undrar det? det måste ju verkligen finnas hur många som helst, men ingen kommer någonsin att veta hur många eftersom de gömmer sig under markytan de luriga jävlarna.
vem vet? egentligen är de kanske supersmarta och har egna civilisationer där nere mäktigare än våra! de kanske till och med är mer utvecklande än oss? men vi kan ju aldrig få veta eftersom vi inte kan gräva upp hela världen!
OCH TÄNK OM DE ÄR ONDA? de kanske vi ha oss ur vägen? just i detta nu kanske de holkar ur jorden under  alla våra städer så att ska braka ihop en vacker dag!
de arbetar nog för fullt i detta nu medan vi sjunger på vår sista refräng.




Kommentarer
Postat av: C.

Johan, det här börjar likna min obcession vid frågan om sniglar lägger ägg, jag fick svar på min, så fortsätt!!! :D

2008-10-17 @ 15:30:19
URL: http://oliine.blogspot.com
Postat av: Anonym

johan, min vänn.. nej

2008-10-17 @ 16:57:39
URL: http://hejhippie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0