dagens dag bjöd på ett kap!

hej trogna bloggläsare, stalkers, vänner, töntar och kissbyxor!
idag var jag en sväng i staden fylld av asiatiska studenter - uppsala! yeeeey.
sedan några veckor tillbaka har jag varit på jakt efter skor eftersom sulan på högerskon lossnat, men det ordnade skomakar-johan igår med en limpistol och volia: som nya! ...fast smutsiga.
trots att jag inte känt mig träffad när jag själv har gått trallat på somliga går i trasiga skor - Cornelis Vreeswijk ("somliga gåååååååååår i traaasiga skor") så gav jag mig iväg för att leta skor. men ack. som vanligt köper jag det jag inte behöver och går på mina vanliga impulsköp istället. men jag tror att ni och studiebidraget förlåter mig denna gång! titta! jacka från carlings, prissänkt från 899 :- till 299:- !!!



sen köpte jag ett fempack snygg-strumpor och en skjorta för en rätt undankomlig summa på 250 så jag känner mig nöjd.

sen såg jag en indian i foppatoffor. jag är nöjd.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0