EXPRESSEN idag: Forskare: I morgon går jorden under

huvudrubriken fick mig att hajja till lite.
jorden går under? hjälp.

artikeln handlar om ett schweiziskt forskarteam som ska försöka återskapa big bang i en maskin de byggt i 14 år.
och imorgon ska det big banga.

sen så varnar andra forskare:
"Samtidigt varnar andra forskare för att projektet kommer att leda till jorden undergång när hela planeten sugs in i det svarta hål som maskinen tros kunna orsaka. En grupp av 5000 forskare har anmält projektet till Europadomstolen och till en domstol i USA eftersom de fruktar att nya partiklar, strangelets, och svarta hål som tros kunna skapas i acceleratorn kommer att förinta jorden."
(notera att journalisten har skrivit jorden där det ska stå jordens)

vi får väl se om det händer något imorgon. OM vi lever i morgon.
om inte så har jag några sakar att säga först:

* jag tjuvröker
* jag är OTROLIGT nöjd med mina fötter, dom är tamejfan de snyggaste jag känner!
* jag skulle vilja göra något helt galet, som att hoppa bungyjump eller något. men om jorden går under i morgon så hinner jag väl inte göra det.
* jag tillhör vänsterblocket.
* jag kan inte somna om jag har glömt något men inte vet vad.
* ibland när det kör förbi en långtradare eller liknade på gatan så rusar ett scenario genom mitt huvud där jag knuffar ner den jag går med ut i gatan. jag vet att det är sjukt.

Kommentarer
Postat av: Janie

Får jag erkänna en sak på din blogg då ? Eftersom jag blir för deprimerad över sånt här för att göra ett eget inlägg. Jag brukar fantisera ihop kreativa sätt att döda andra på, speciellt folk jag inte tycker om... Förlåt gud... eller ngt

2008-09-09 @ 18:24:12
URL: http://janienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0