fan vad pepp jag blev!

igår när jag var på max kände jag hur flödet där nere ville släppas lös.
därför går jag ner till toaletten som ligger nere i källaren.
väl där nere som får man vänta en evighet. jag hostar högt några gånger så att någon av de två som ockuperar toaletten ska skynda sig på.
sen efter denna evighet så kommer en riktigt macho kille ut och drar upp gylfen. han är i ca 25 år, har tatueringar och har vänsterarmen lindad i bandage. han hade säkerligen snortat lite inne på toan kan jag tänka mig också.
ahhh! kör hårt grabben! sa han.
-mmm. sa lilla jag som var pissnödig som fan

men... "kör hårt grabben?" killar kör väl lite kallsnack inne på toan, men det är när man är ute ju! inte i källaren på max!
och OJOJOJOJ vad jag verkligen körde hårt sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0