hejpa

hej folket! idag gick jag upp rätt tidigt därför att jag skulle åka in till stockholm för att gå några ärenden. äntligen fick jag det i text! vi från landsbygden går ju aldrig ärenden... någonsin! så det var en ytterst befriande känsla att äntligen få gå ärenden.
-på tal om att gå! jag gick helt själv och spontant från centralstationen till norra real till fots utan problem! jag ser mig själv som väldigt duktig och skryter här och nu med mitt lokalsinne av världsklass!

väl där träffade jag li som tyckte att jag skulle känna på hennes bröst och märka storleksskillnaden. det var lite genant för mig men hon ville verkligen så jag petade lite på det vänstra som var ett helt utmärkt bröst!
jennifer offrade sig idag. tack! tänk vad tråkigt du haft om du inte gjorde det!

i morgon åker jag ner till lund och det kommer vara extra jävla speciellt.
och JAG VET att jag kommer vara alldeles varm i kroppen tills jag åker hem på söndag.
sug på den ni avundsjuka jävlar!

tata!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0