höbba höbba, jag är trött och tråkig.

hej bloggen.
onsdagar är bra dagar, det känns som man kommit halvvägs med veckans bedrifter och det är ju sant.
onsdagar är också en bra dag för att det är både idol och heroes. tv-lathet till max är alltså befogat.
mjau, mjau.
jag är faktiskt så trött så det här är det ända bloggandet idag. jag tror jag går och lägger mig redan nu faktiskt.
men först vill jag bara påpeka att jag känner för att åka någonstans. bara sådär. typ söderut. med tåg kanke? ja, tåg är bra.
tåg får det bli.
johan ska åka tåg. först måste jag bara sova lite.

morgondagens dag: sova länge. kanske plugga lite. äsch, det kommer jag nog att göra, inget "kanske" där inte! inte så mycket dock. sen ska jag in till staden och klassfesta lite. det blir nog kul.
hej då bloggen. vi ses imorrn.

Kommentarer
Postat av: C.

Jag vill åka tåg me dig! Mot södern och värmen!

2008-09-18 @ 11:12:24
URL: http://oliine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0