I'm back!

men heeej!
det var faktiskt riktigt länge sedan jag bloggade! förlåt trogna läsare!
jag har ju som sagt varit i skåneland och det var underbart, jag tror bestämt att mitt skånska blod började koka i mig! jag kände för att bosätta mig där!
det var mycket varmare där nere också! värdet var väl en av orsakerna, men jag tror inte att solen kan värma en på insidan också om ni förstår vad jag menar?
hoho, jag är så hemlig av mig!

nu är det tillbaka till verkligheten igen. det innebär plugg, gå upp på morgonen och inte på förmiddagen. dricka ur mjölkpaketet och allt annat som också är lika glammigt.

snart är det rimbo marknad, jag längtar faktiskt lite. bortsett från alla barn som terroriserar gatorna med fjärt- och snöspray och allt var det är, så vill jag ju trängas med folk och se vild-hasse. det ska bli skoj.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0