ja så kan det gå när inte haspen är på.

jo, rube it in. tror ni inte jag har fått lida för att jag tog fel på tiden till det allra första seminariet?
men läraren hade uppenbarligen varit helt sympatiskt. skönt.

haha, ni skulle ha sett mig runt halv elva på morgonen.
*ring ring*
ja, hallåj det är johan.
- johan! vad håller du på med?
- jag klär på mig?
- men vi har seminarium NU!
då sjönk jag ner på knä.

senare på kvällen var det pubrunda med föreningen vi gått med i - litteraterna.
hur trevligt som helst! jag älskar varenda kotte i klassen! alla är verkligen jätte härliga.
alla är så öppna också. I like that.

först var det kalmar sen V-dala (där jag fick ett samtal som gjorde att jag svävade på moln)
sen kommer jag inte riktigt ihåg var vi var, vi var på norrlands nation sist i alla fall.
efter att vi gått med kristina hem så hände det massa olika saker som hoppande över buskar (inget lyckat koncept), gå vilse i en timme, balansera över broar och bortspringande. Aja.

sen när man sitter på första morgonbussen hem så hittar man en lapp med telefonnumret från den litauiska studentskan. hum.



tre år till... vi har nästan redan supit ner oss.



Kommentarer
Postat av: jennifer

Snoris-Johan! Du är allt bra gullig du!

2008-09-02 @ 22:31:28
URL: http://jennifermcarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0