jag älskar mina gamla dagboksinlägg från RS.

under en muntlig redovisning inför klassen om anabola steroider:

SÅ KAN DET GÅ...

den 18/10 2006 klockan 20:24

idag på redovisningen inför hela klassen var det
meningen att jag skulle säga: ...och kvinnorna
blir manliga eftersom det är ett manligt
könshormon de får i sig, och då får även kvinnor
mer hårväxt.
men istället sa jag: ...och kvinnorna blir manliga
eftersom detta är ett manligt KÖNSORGAN de får i
sig, och då får även kvinnor mer hårväxt

jo jag säger då det.
onsdagar är inte min dag.

min första utekväll:

18
den 15/04 2007 klockan 22:41

det känns så jävla otroligt bra att vara myndig!
HELL YES!

jag var på mobergs i förrgår. fy helvete va nice
det var.
först fick vi glida förbi alla i kön för att vi
stod på gästlistan, då kände man sig så cool när man
kollade tillbaka på alla andra som inte kom in.
haha
och när vi skulle "smyga" in i vipen så snubblade jag
på golvlisten. haha snubbla in i vipen liksom.
sen så gjorde vi massor av flummiga saker som att
nästan svälja snusdosor och dansa med fyllon...
och louise köpte tutti frutti som betyder alla
frukter. "man lär sig något nytt varje dag" sa
louise.

shit vad flummigt all det här texten blev kände
jag nu.

vanlig klatighet a lá johan:

högerbröstet
den 19/04 2007 klockan 19:53

igår råkade jag ta en tjej på högra bröstet då jag
vinkade till pörn och vände mig om samtidigt.
det blev ju inte bättre av att jag typ fastnade
med handen där då vi krockade...



Kommentarer
Postat av: em

hahahaha tuttincidenten var helt klart bäst!

2008-09-12 @ 22:05:40
URL: http://baramills.blogg.se/
Postat av: Johan

em: haha, tjejen var din klasskompis XD

2008-09-12 @ 22:37:38
URL: http://johanafnartuna.blogg.se/
Postat av: Louise

HAHA tuttincidenter!! Kommer du ihåg en morgon när det var snorhalt sista biten innan man kommer in på Roden? Du och jag gick och snackade om något oviktigt och så slirade jag till, slängde ut armarna, du ryggade samtidigt som jag kände att någonting var i närheten av min högra hand så jag grabbade tag i det. Sen när jag återfått min balans kollar jag vad det är jag håller i. Det var en mullig tjej med superdupermegastort lockigt hår och hennes tutte hade jag ett stadigt tag om.

2008-09-13 @ 10:25:21
Postat av: em

HAHAHAAHA FLER TUTTINCIDENTER ÅT FOLKET FFS!

2008-09-16 @ 23:20:47
URL: http://baramills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0