jävlars

tänkte bara berätta lite kort att jag kan just ha skrivit mitt sista inlägg här.
jag tömde burken med kaffepulver. nu visar det sig att vi inte har något mer.
shit.
vad tror ni kommer hända med mig i morgon när mamma märker att det inte finns något kaffe?
hon blir skogstokig bara det inte finns mjölk till kaffet!

egentligen så borde jag ju inte börja dricka kaffe, men jag har verkligen fastnat för det.  redan såhär nu i första stadiet av mitt kaffeberoende så märker jag bieffekter som sömnproblem, att man blir "hyper" och gula tänder får man väl sen också.
jag får helt enkelt bli te-nörd igen.



Kommentarer
Postat av: lollo

Kaffe är det enda rätta johan, jag blir så glad över att du har insett det!!

2008-09-22 @ 10:01:09
URL: http://annalovisabrodin,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0