nattes bravader

jag drömde helt sinnessjuka drömmar igår. jag tänker inte berätta om det mest bissara som jag drömde innan jag vaknade, men här får ni ett smakprov.
såhär var det: det är idol audition i långsjöskolans idrottshall. på vägen därifrån med idoljuryn så går det en skäggig man efter oss. jurymedlemmarna skojar och säger något i stil med " hahaha, nån ska visst uppträda som tomten". tro det eller ej, men det var tamejfan tomten the one and only! juryn ber om ursäkt.
nu går vi allihopa över fotbollsplanen vid Arkadien och hux flux så var vi hemma hos farmor i knivsta.
där skulle jag tillsammans med  juryn och tomten som på något vis förvandlats till mina familjemedlemmar sova över.
min lille bror skulle sova i en spjällsäng och jag vid en madrass i köket. vid madrassen så står strykbrädan framme och likaså strykjärnet. jag märker att strykjärnet står på och klagar hos samtliga familjemedlemmar. jag ska precis gå och stänga av strykjärnet då jag vaknar och märker att det är varmt som i en bastu i mitt rum.

konstigt att man kan drömma ihop om varma saker när det blir varmt, sammanträffande eller inte?

härom dagen så drömde jag att jag svalde en mobil. Jennifer tycker jag borde gå till en drömtydare för att få saken utredd. maybe i will.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0