nu blir det offentlig föremjukning!



denna helt vanliga skånska vid namn Kristina är säkerligen en av de mest underligaste människor jag stött på.
hon har jätte många bra sidor, men i kväll har hon varit en plåga i arslet! här sitter jag och försöker få till min pathosargumentation och hon busringer mig stup i kvarten!
som straff hänger jag ut denna mindre charmiga bild på henne.
skrattar bäst som skrattar sist! mohaha!

annars är hon rätt härlig och bjuder ofta till skrattdamp.
vilket får mig att tänka på den gången vi var på max. vi sitter på uteserveringen och störs lite av en geting.
kristina var LIVRÄDD för den lilla getingen. för hennes del var denna lilla gul-svarta rackare på ett lönnmördaruppdrag och hon var självklart målet.
när en mamma längre bort smäller ihjäl den stackars getingen vänder sig kristina om och gormar ut "GÖTT!" på göteborgska, vilket var ytterst märkligt eftersom hon är från skåne.
alla brister ut i skratt medan barnmamman råglor på kristina resten av tiden vi är där.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0