nu måste jag lägga på ett kol.

här sitter jag. tidigare imorse åt jag en tallrik filmjölk med knäckebrödsbitar i, te har jag så klart också druckit.
min far har varit lite tofflig idag så det är bra att världsordningen är återställd.

12,02 går bussen från macken sen bussbyte i rimbo mot stockholm och sen... tåget mot lund.
egentligen är jag lite stressad. jag måste komma på vad jag har glömt.
nu spelas laakso - dropout från mitt rum, kors i brasan vad extra bra den låten är just idag!

vi ses efter mina äventyr nere i södern! det kan hända att jag bloggar lite därifrån.

jag har velat ha en låt som just "dagens låt" ett bra tag nu, en låt som är bra som fan men inte har någon video.
mirah - we're both so sorry

hej då på ett tag då!
harre bra!



Kommentarer
Postat av: tove

vad gör du i lund? :)

2008-09-28 @ 13:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0