plugg på en söndagskväll.

idag ska jag till tuppala för att  plugga med basgruppen. min kära, kära basgrupp...
vi måste bara ta oss i kragen. även fast vi kom igång otroligt snabbt så har arbetsmoralen sjunkit drastiskt.
senast vi sågs så käkade vi i princip och skånskan hade ett ytterst smittsamt skarattdamp. gången innan så gjorde vi inte så hyfsat mycket heller.
men nu ska jag plugga på lite så jag i alla fall verkar smart när vi ses.
jag åker 17.10, så jag får nog speeda lite. på bussen ska jag nog läsa vidare lite i Broken English... nästan perfekt, den är för rolig för att lägga ner!
vi ses! nu ska jag till muppsala.


Kommentarer
Postat av: Anonym

är din nya klass bättre än oss? :(

2008-09-07 @ 17:38:09
URL: http://annieringefors.blogg.se/
Postat av: Johan svarar med vishet

mja, det vet jag inte, jag känner ju inte alla än.

men en sak är säkert: sp05b för alltid! men sen så finns det ingen annie ringefors i min nya klass... det gör det hela lite tråkigare så klart.

när blir nästa klassfest?

2008-09-08 @ 00:52:30
Postat av: Annie

Jag vet inte, snart förhoppningsvis!!! inget nakenbad då antar jag, lite för kallt!

2008-09-10 @ 18:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0