WOHO! vi lever!

titta! aldrig har man väl varit så glad för att det fortfarande är ruskväder!
jorden har inte möt sin domedag idag! vilket är skönt, annars har jag suttit och pluggat i två dagar för en uppgift vi inte ens skulle få redovisa.
mjau
jag har också fått medhåll från Jennifer att jorden inte har sprängts i luften, sugits in i ett svart hål eller dylikt, det känns bra att ha medhåll och vittnen som man vet att man har rätt.
dylikt är förövrigt ett otroligt bra ord. jag gillar det.
ja.

ikväll ska jag ta det lugnt. jag ska se idol och heros, jag missade båda programmen förra veckan så jag är riktigt taggad!

tutti frutti isglass är gott som tusan bara så ni vet!

tjipp å häj!



Kommentarer
Postat av: jennifer

man kan inte äta isglass nu förstår du väll johan? det är nästan vinter...

2008-09-10 @ 20:59:19
URL: http://jennifermcarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0