vykort från lund

i korthet så långt:

* härligt värre
* mycket varmare här
* malmö
* billie the vison live på blekingska
* folk är mycket trevligare här
* jag var en halvmeter från håkan hellström då jag gick förbi honom på gatan.
* det är sjukt vackert
(nu ringde mamma, hon sa att det var storm hemma! VAD? vädret här är underbart! sol och värme!)
* från rummet ser jag ända till öresundsbron
* det är så mycket vackrare stadsbild här nere, både i malmö och lund. mycket tegel och nationalromatik blandat med det pittoreska. i like.

vi ses.

Kommentarer
Postat av: Anonym

SKOJJAR DU ?!?! HÅKAN HELLSTRÖM?!?!?!?! jag skulle svimmat. VARFÖR GICK DU INTE FRAAAAAAAMMMM????!?!??!?!??!?!?!?!??!?!?!??!?!

2008-09-27 @ 21:51:18
URL: http://hejhippie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men VAD gör du i Lund?

2008-09-29 @ 11:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0