Helvetesjävladatorjävel

Jag vette fan vad det är för ryck min dator har. Så gått som dagligen så slutar ljudet att fungera. Detta händer gärna i kombination med att det inte går att spela videoklipp, så även om det var en stumfilm så skulle jag ändå inte kunna se den eftersom klippet slutar spelas efter 5 sek om jag inte klickar på det där stället där man ser hur långt man kommit med filmen. Gah. Det är som hela mediamekanismen i datorn har cancer och det ända botet är att starta om.

Snälla, finns det inte nån liten datanörd som kan hjälpa mig???


Jojo, jag vet att det (som många av mina andra youtubeklipp) är allmänt känt redan, men ungen visar rätt bra hur jag känner här på andra sidan skärmen ibland och en favorit i repris har väl aldrig skadat?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0