Ibland gör man rätt...

... och ibland gör man fel.

Okej jag får ta och svälja stoltheten. starta från början och bygga upp korthuset som föreställer vänskap på nytt. Oh fuck it, ska det inte räcka med att man säger förlåt? Jag tänker aldrig säga det till dig, men jag blev ledsen när du var kall.

på tal om något annat, men på tal om rätt & fel: jag måste gå tillbaka till originalplanen. Jag ska INTE göra som förra gången. Hell no. Aldrig. Det kommer inte hända. Eller jo, det gör det nog, men jag ska i alla fall försöka att stå emot.

.
.
.
Gud vad ni bara måste älska när jag är så jävla kryptiskt? Ni fattar inte ett skit och därför kan ni fantisera ihop det mest sjukaste ni kan komma på. Lucky you.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0